Holde orden på arbeidstid

Det å vite hvor mye tid en bruker på enkelte ting, kan være en slitsom affære å huske uten å skrive det ned, men visste du at de finnes apper som kan hjelpe deg med akkurat dette?






Jeg har lagt min elsk på systemet Toggl. Her får du en mobil app, som synkroniserer opp til din konto på nettsiden til Toggl, og det tar omtrent 2-5 sek å starte denne.

Appen finnes for alle platformer (iPhone/iPad, Android, Windows, OSX og Linux), i tillegg til at du kan bruke hvilken som helst enhet som har tilgang til Internett. Toggle tilbyr også en plug-in til din nettleser.

Når du logger inn på nettsiden, får du opp en side du kan starte å registrere timer på med en gang.

Her kan du legge inn tidligere timer, eller starte på timer som tar tiden på det du gjør akkurat nå.

Du kan legge til prosjekter, klienter og tagger. Om du velger å gå for betalingsløsningen, får du også tilgang til å velge om timene er fakturerbare, og du vil få ut en profesjonell rapport som du kan legge ved faktura.

Selv i gratisversjonen vil du ha mulighet til å hente ut omfattende rapporter, der du selv kan se hva du gjorde til hvilket tidspunkt, og hvor lenge du gjorde det.

Ut i fra min erfaring, så er dette et verktøy som kommer veldig godt med, både når du skal registrere timer ved månedsslutt, eller om du skal fakturere til kunder, og vise til et skikkelig grunnlag for timeregistreringen.

Om du sliter med å holde orden på timene dine, så last ned appen, og registrer en gratis konto i dag.